Monday, June 01, 2009

Fia Kene Demam Campak laaa....

Kafiah dalam demam2 pun tak tau duk diam.. ada je keje dia..
Fia kene demam campak la..
kata org demam pelentung.. gelembung2 berair tu..
mase baru2 nak kuar dia punya meragam betul2 menguji kesabaran..

alhamdulillah.. fia dah beransur pulih..


sebuk tgh layan tweety kakak jaja kasi..



bile dah tau memanjat ni la keje dia....


6 comments:

TINNIE said...

CIAN KAN KECIK2 LG DAH KENA DEMAM TU..
SAKIT PUN DIA TETAP GAK AKTIF..

Aliah said...

alaa cian nya kecik2 dah kena campak, tapi tak pe.. orang kata bila kecik2 kena tak kan ada parut...

Mama Qaseh said...

Ciannya dia..msti meragam jer kan..Tkpleaa dh bsar sok tk kena lagii dn parut cptt hilg kalu kna msa kecik

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

Tinnie : itu la tu.. mmg tak diam.. ada je keje nak buat.. bile penat mule merengek..

Kak Aliah : harap2 mcm tu la.. ni pun nak g bli organic krim ni nak tenyek sok bile luke2 tu dah kering..

Mama Qaseh : meragam sungguh mase br2 nak kuar tu.. smpitak tdo malam.. asek nangis je.. minum makan pun tak nak.. perut smpi kempins ya amat.. risau kembung pulak..

ShiDa said...

Ala comey nye bertepung satu muka!
Beso nya Tweety dia..penuh dalam baby coat tu...

Moga cepat sihat ye FIa!!

armouris said...

info tentang demam campak kat sini - Demam Campak Berjangkit

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup