Sunday, February 07, 2010

Selamat Bertunang Nurull

Semalam .. Ku sempat la mekapkan teman sekelas ni bertunang. Kisah dia ni ade ade keunikan siket... hehehehe.. maka kali ni ku harap kamu betul² dah jumpe soulmate kamu Nurull.. moga kamu terus bahagia macam yang lain².. ku hepi sgt tgk kamu n dia sangat cocok okeyy.. ehem ehem .. dia sgt 'comel' malu² gitu.. hahahaha...

Majlis insyallah akan berlangsung bulan Julai.. HK dah plan nak bg adiah kawin kat acik nu'ull ni.. jgn lupe ha.. by hand kad kawin mu itew!


Nurull selepas mekap.. nak tgk lagi gambo klik sini : WIDELIA


Selepas cincin disarung.. kau sangat cantik!


Teman² masa zaman kecik².. korang ni bile lg ha???

2 comments:

ibu emy efy eqy said...

memang cantiklah cara make up Hazlina ni...

rasa macam nak belajar je...

Hazlina Shahrel said...

hehehe.. thanks ibu emy.. nk belajar boleh je.. meh kik sini :
http://widelias.blogspot.com utk details...

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup