Wednesday, May 19, 2010

Hepi Mother's Day



Hari Ibu dah pun berlalu.. sambutan yang biasa-biasa je.. Disambut sekali dgn mak ngan adik .. hepi sgt.. dah lama tak keluar makan sama-sama.. walaupun simple takde kek tp kami betul² hepi.. cuma tu la.. makanan nya tak berapa nak sedap dah macam dulu²..

Lepas maghrib kami pun ke Yankies Hut Bangi.. nasib baik org tak ramai macam selalu. mungkin sebab makanan nya kot.. (huhhuhuhu sori terlupa nak snap pic).. mmg kureenggg la ... Angah kata lenkali tak mo la makan situ lagi. hehhee..


Dalam kereta time ni.. tgk la tu HK tak nak dipeluk.. nak duduk sndr.. hurmm...


Ni pulak atuk dgn cucu-cucunya.. cucu tok sume pompuan.. blom rezeki nak dpt lelaki..


Mummy yang diraikan.. thanks Daddy..


We are happy family..


Love you so much!

Lepas makan jam dah kat kul 11 malam.. kami pun siap² nak blk .. hurmm mungkin sbb tak sedap kot.. so harganya pun tak la mahal mana.. 13 org makan dlm RM 148 je.. so sape² nak try g la .. huhuhuhuhu tp kalo tak sedap ku tak gerenti yer.. muahahahahaha...

3 comments:

Nurkasih said...

hepy mothers day mummy fia..smoga happy selalu...

Hazlina Shahrel said...

Nurkasih:

hepi monther's day to you too.. semoga kasih pun hepi selalu..

Hazlina Shahrel said...

Nurkasih:

hepi monther's day to you too.. semoga kasih pun hepi selalu..

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup