Thursday, November 22, 2012

Bengkel Makeup - Personal Grooming

Salam beautiess.. bengkel makeup siri 2013 dah pun bermula untuk pendaftaran. bagi yang berminat nak sertai boleh emailkan ke hazlina.shahrel@gmail.com atau whatsapp 0172579483 atau inbox di fb/hazlina.shahrel berkaitan maklumat lanjut ye.. 

Dalam kelas ni lina akan ajar cara makeup paling simple dan mudah. base yang akan diguna pakai adalah BBcream Missha dan Naturactor. seperti model dalam gambar tu. Kenapa Naturactor? sebab ianya lebih praktikal dan mudah serta tahan lama. nak tanggalkan tuk bersolat juga tak perlu amik masa yang panjang..

Dan paling best u oll akan lina ajar membentuk kening tanpa perlu di cukur!! tapi effect?? ya seperti sudah di plug out.  nak sembang lebih jom inbox lina ye. so bagi yang mencari peluang untuk grooming ur personal supaya lebih menarik dan menawan ini la masanya.. .. ermm u oll akan dpt free gift eye palette dan jugak sijil. so cepat daftar.. kerana tempat adalah sgt terhad!!!!

ingat girls .. memang kita ada natural beauty.. but trust me if u ada good looking dan pandai bergaya semua org akan suke dekat dgn u and please don't go out with ur bedroom face ya at least were a compact powder and a light lip balm color... bye.. .. see u soonnn!!!!


Lots Of Loves Kisses!
Hazlina Shahrel @ Queen Of Widelia

No comments:

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup