Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan

Morning Girlss!!

Salam ramadhan 1434 Hijrah.. Dah selamat bersahur kan.. Me plak hari ni tak dpt nak lelap sgt.. mengantuk nye tuhan je yang tahu.. Mungkin terkenang² rendang ayam mama kot.. hahahhaa..

Tahun ni merupakan tahun pertama berpuasa dan insyallah beraya di sini di rumah sendiri.. hurmm tak de la dengar my mil nak kejutkan dahur lagi.. dan nnt time bukak pose konfem dengan anak² je kalo en suami blk keje lewat.. arghh miss my mom n my sis.. mungkin itu nnt jadi saat paling tragis.. huwaaa.... kalo tak kecoh nak bukak sama² kat warung mama.. alhamdulillah tahun ni mama dan abah masih dapat meneruskan jualan walau ada suara² sumbang yang cuba buat 'jahat' . Rezeki allah bagi.. yang penting usaha dan tawakal... buat kerja jualan tu biar ikhlas. nak nak lagi menyediakan makan minum untuk di jual. jangan kedekut dalam menjamu org.. itu yang mama selalu pesan..insyallah orang kenyang orang suka org akan cakap yang baik² untuk kita.. ok lah.. semoga graf keuntungan mama makin meningkat dari tahun lepas.. yeayyy!!!

So girl.. jangan letih² hari ni ye.. dari boring² bukak fesbuk yang asek dok pos status nak buka apa share resepi gambo makan dan sebagainya baik sambil dengan alunan al-quran..bukak utube makeup.. hahahhaa... tambah jgk ilmu ye.. hihihih... mmuuaaxx!

Lots Of Loves Kisses!
Hazlina Shahrel @ Queen Of Widelia

No comments:

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup