Tuesday, November 17, 2009

HK Dah Sihat

HK dah makin sihat .. lepas bawak jumpe Pak AJi.. mintak air mandi n minum sket.. alhamdulillah.. dia dah makin ceria.. Pak aji kata HK tak apa-apa.. cuma panas dalam badan tak lepas.. tu yg demam tak kebah².. buncit gak perut HK.. sbb panas dalam badan..


Aksi Fia masa kat umah Pak Aji..


Seronok dapat bebas..

Lepas malam tu.. HK makin pulih... dah cucuk setahun pun .. tp tak demam plak .. heheheee.. demam dah awal² kan sayang... lepas cucuk takde demam dah.. cucuk pun nangis kejap je.. turun katil siap ronde² dalam bilik doktor tu.. heheheee..

HK pun dah makin laju berjalan.. Mummy cuba nak load video HK mase baru² dapat kaki.. tapi tak lepas² lagi.. Mummy akan cuba smpi dapat.. tunggu ye..

4 comments:

Azlina Ibu Alisha said...

Happylh mummy, fia dh sihat..pasni leh main kejar2 ye dgn mummy..

Mummy Fia said...

hehehee.. ye la ibu alisha.. ni pun mmg penat mengawal.. asek nak turun naik tangga je kat umah MIL.. lepas tu memunggah.. tula keje dia...

wanie @ suzie said...

bestnya fia da sihat...nanti fia doakan mia cepat sembuh tau...1 lagi fia tolong doakan mia cepat jalan k...
laling...dah baper org dah ku mintak doakan mia cepat jalan...hahahha

-DiraDiya- said...

haluuuu..
baby girl ibu..
dh cihat ek..
ibu xde ms nk on9 slalu skrg ni..
kuikuikui.. sibuk la kunun..
so dh miss cite fia..
tp ibu tau fia dh cihat..
sbb kn kta slalu jmpa..
so xde la miss pn kn..
huehuehue..

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup