Wednesday, December 29, 2010

Tahun 2010 dah nak abesss..



Diam tak diam dah nak abes dah tahun 2010.. lg 3 ari je tirai nak berlabuh.. tahun yang plaing byk membawa pengalaman dan pengajaran dlm hidup.. Macam-macam dugaan yg datang.. paling tragis smpi ku terpaksa resign mengejut awal tahun lalu.. hahahaaha.. tp aku hepi.. alhamdulillah.. rupenya sinar kebahagiaan nak dirasai.. dan kini aku bahagia dan saaaaaaangat gembira..

Rezeki semua allah tentukan.. yg penting kita rajin kene usaha.. tuk dpt yg lebih baik.. sesuatu harus menjadi korban.. dan aku pasrah.. alhamdulillah.. sangat-sangat aku mensyukuri.. segalanya datang secara perlahan-lahan.. setiap perancangan yang diatur..mengikut apa yg dirancang..

Pada 2010.. selamat tinggal.. kau takan datang lagi.. pergi mu akan terlalu jauh.. terima kasih atas segala pengalaman hidup yg dihadiahkan..

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

betul..
rezeki tu Allah yang bagi..
kita ni usaha..
rezei dlm bentuk apepun ttp rezeki...
aka tahun ni, ade Ara.
dapat beli alat menembak..
tpi rezeki kerja?
kursus n familyday byk yg hold!
tapi Allah bagi menang contest plak.
dpt cuti free.
sume sponsor sekali.
alhamdulillah.
yg pling penting?
hubungan dgn kuarga dan kawan - kawan makin erat.
insyaa Allah...

Hazlina Shahrel Mummy HK said...

setuju kak.. rezeki dlm mcm2 bentuk.. tandanya.. bile kita heepii sgt.. tu la rezeki yg allah kurniakan.. semoga ikatan yang terjalin akan terus erat.. dan ukhwah yg terbina akan tiada hujungnya.. selamat tahun baru kak ku cayang!

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup