Friday, January 14, 2011

Owh Sangat Malu

Tengah-tengah free.. mengoogle kan diri buat blog walking.. entah sapa-sapa punya link ku klik pun tak perasan dah.. dah tu tersinggah kat blog nih, nih, dah inih ..bile dah bacaaa.. bacaaaaa dan bacaaaaa... owh.. baru la perasan.. saya tak semuda cik nisa ni.. hahahaha

Kenapa ?? sebab bile tgk dia bergaya, daku jd malu.. ku ingatkan ku feel muda remaja lagi.. bile dibandingkan daku dan dia.. alamak! dah jauh sgt la zaman tu berlalu.. bile semak-semak fren list dia.. daku tersuka laaaaaa..semua kengkawan nya golongan dari dia yg muda belia.. dan bile tgk-tgk blk fren daku .. owh semua dr kelompok yg dah berkeluarga umumnya..

Rupenya.. dlm kita berkawan byk yg mempengaruhi.. gaya, cakap, style dan perasaan. Dan daku tak boleh sewenang-wenangnya mengaku daku masih muda.. hahahaaa... itu sgt over ok!! tp dr segi gaya mereka yg remaja ni byk membuat kan aku tertarik dan nak cuba jgk.. maklumla daku obsessss sgt dgn bende dan perkara yang cantik...

Secara tak langsung.. belajar la sikit-sikit stylo milo muda mudi ni.. kan daku ada anak dara.. nnt kang kalo tak uptodate.. jd mummy kuno plak.. tp kene ingat lah.. yang baik buat kan contoh.. yg buruk tu lempar la jauh-jauh.. tepuk dada tanya selera...

Si jari gebu:  lepas ni ahkak jadi pengunjung setia kamu yer.. ehehehee.. alamak! ahkak la plak.. hikssss

4 comments:

Nisa A. said...

ouhhhh link blog sy kah itu????
hehe thankssssss dear sis :)

Hazlina Shahrel Mummy HK said...

hiksss.... suke ur blog.. byk info bab2 menjadi muda.. hahahahaaa

Gieyana said...

betui2..umur tue cuma angka jer kan..yg pentngnya diri sendiri nmpak muda..hihihi

Hazlina Shahrel Mummy HK said...

ahahaha.. ye la kak gie kene senantiasa rase muda.. kalo tak nnt tak larat nak main kejar2 ngan anak...

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup