Tuesday, October 11, 2011

Alhamdulillah.. HK II selamat ke dunia

Hai .. as salam buat semua..
Hari ni dah hari ke - 8 berpantang.. baru la ada masa nak menulis kat blog kesayangan ni..

Kali ni Mummy dah ada 2 puteri.. Kelahiran kedua ni Mummy dapat gegirl jgk.. takde rezeki lagi nak merasa boboy..


Hazirah Kiranah Muhamad Shahrel

Selamat dilahir kan pada 4 Oktober 2011 secara normal kat PPUM..
dengan berat 3.04kg.. kul 4.39pagi.. 

Next entry nnt Mummy story kronologi kelahiran baby baru ni.. tgh nak garap karangan dulu..
terima kasih tak terhingga pada yg wish secara langsung dan tidak kat kami sekeluarga..

7 comments:

Erly Ramli a.k.a Zette said...

tahniah..seronoknya dah ada 2 gegirl..congrates

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

Erly : thanks dear..

Nieja said...

congrates mummy HK's..
xpe 2-2gegirl.. nieja pun 2-2 boboy..cube lagik tuk 3rd baby..hehe..
anyway slmt berpantang :P

Nieja said...
This comment has been removed by the author.
Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

nieja : hahahaha.. nakmencuba lg ni yg tak berapa nak kot.. seriau la plak.. hehhee.. anyway thankss dear..

Hanna said...

tahniah mummy another bb girl! selamat berpantang... :)

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

Hanna : thanks dear..

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup