Wednesday, November 16, 2011

HK dan Karet.. Again

See.. anak dara ni kalo jumpe karet..
Kat entry ni Mummy dah story yg dia sukeee sgt dgn karet..mmg tak leh buat apa.. yg mentah pun dia tibai.. smpi kene sorok masa ni sbb nak masak tuk makan tgh hari.. kang takut tak sempat jadi sayur campur habis dia taram..


Makan karet ada kaitan dgn gigi tak..? hahahaha...


Habis suku mangkuk..

Mummy senang sgt.. anak Mummy suka sayur.. walaupun hanya yg keras².. janji makan.. tak makan nasi sgt pun tak pe.. sok senang nak menten badan.. hehehehe...

6 comments:

adianiez AIDA said...

hazlina, anak aida si syuhada tu pun suka giler karet. tapi, yg da masak. if buat sayur, wajib ada karet. then aida akan potong besar-besar. senang syuhada nak kutip hi hi hi...

nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

aida : hahaha dah mcm rabbit dah.. lina pun mcm tu. sayur kene ada.. dlm fridge wajib simpan.. nnt tetiba dia mintak nk mkn.. :p

MaMa aDaMaQiL said...

Ni blh jd geng aqil...hantu vege...kalo carrot tu nk msk 1btg jd 1/2...kdg bsg jgk tp ayh die ckp carrot murah bg je...sabor jelah...

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

hahahaa... takpe natt.. baik tuk mata.. adam kan suka layan game..

ikiqzana said...

waahhh.. bagus kecik2 dh suker mkn sayur. sok dh besar kulit mesti cantik.

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

ikiqzana : harapnya smpi ke besar le.. hihihihi..

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup