Monday, November 14, 2011

Makeup Tutorial : Nude Makeup (Office / Day / Natural)

Hi Ladiess.. kali ni tutorial amat ringkas. Makeup tuk yg sukakan light makeup dan natural. Sesuai tuk ke opis dan outing. Nak apply pun tak perlu amik masa terlalu lama.. sangat mudah. So enjoy watching girls..



    






Description item yang digunakan

Makeup Base : Missha BB Cream
Foundation : Liquid fr Loreal True Match N3
Concealer : Naturactor 151
Loose Powder : Naturactor 51
Eyebrow / Eyeliner : Brown (No Brand)
Eyeshadow Pallete : No Brand
Mascara : Elianto
Blusher : MAC
Lipstik : Elianto

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

sayangnya lina..
gmbo skrg lagi cantik dari gambo kawin
ahaha!
sorry yer but mmg totally akak puji..

hakak CNN said...

chantekkk lah nak nakk ko dah memang chantek meletup lah jadiknyerrr...aper beza makeupbase ngan loose powder dan foundation ngan concealer..mcm lebih kurang jerkk..hahaha

haku kalo makeup taruk bedak jerk..yg empat jenis yg haku tanya tuh memang takde lam kamus hidup *lorr patut tak lawa-lawa..demm*


compom Hazirah ikut muker kau..:)

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

kak ida : kecik la ati mak andam lina tu.. hakhakhak... padahal tu la SIFU besar sy kak.. kene suh dia nuntut ngan sy plak la... muahahhahaaa

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

hakak CNN : wahahaaa... kembang setaman momtot.. hihihihi makasih..

beza base loose powder fondesen ngan concealer tu nnt lina buat entry khas tuk akak n cerita kegunaan nya nyer.. stay tune.. ! kikikikiki....

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup