Saturday, October 03, 2009

Koleksi Saat Fia Kene Demam Campak..

Salam Sumer..

Mummy baru teringat yang Mummy lom lagi publish koleksi gambar saat Fia diserang Demam Camapak.. mmg tercampak sungguh Mummy dibuatnya... haru biru .. seminggu bertungkus lumus jaga anak Mummy sorang ni..

Alhamdulillah Fia dah pun sihat sepenuhnya menjelang Raya hari tu.. kalo tidak mau beraya dalam umah jer... heheheee...

Persiapan raya kita pun sederhana je.. sib baik persiapan Daddy ngan Fia Mummy dah settle awal2 sebelom pose.. kalo idak tak berbaju baru la org² kesayangan Mummy nih...



Hari kedua demam.. masih ade hati nak main2 lagi...



Hari ketiga mule dah kuar bintik2 campak ..



Kat muke pun kene .. penuh...



Bahagian perut pun tak terkecuali..

ekceli ni kalo ke2 Fia kene campak.. dulu campak berair .. ni ruam..
harap² pas ni tak mo la demam2 lagi.... amiin..

1 comment:

Kerol+Natt=Adam said...

la ciannye si comel fia kene dmm campak..jht dmm cmpk ni nnt mama nat babap die k..moge fia cpt sembuh..muahhhh

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup