Wednesday, April 07, 2010

Pegi Kenduri Kawin

Ahad lepas ada jemputan kawin anak pakcik yg bongsu.. suke betul la.. sume pun kaler merah.. mesti pilihan mak dia.. ku kan suke merah.. harus la teruja nengok.. rase cam nak kawin sekali lagi je ngan Mr Daddy.. hehehehe....


Mase ni nak blk dah menyelit kejap sambil cameraman buat keje dia.. cantik je dlm tema gini.. hehehehehe...


Ni pulak HK ngan kakak dan adik sepupu dia.. Anak adik ku merangkap pengasuh HK.. tu la teman bermain teman bergusti.. jgn tak tau yg kakak tu kalo gaduh ngan HK kadang² HK menang tau.. meraung² si kakak kalo HK rampas mainan yg dia tak suka kongsi.. hehehee..

Tapi mmg haru biru kat umah mak tu kalo tiap kali mood masing spoil.. sume pun teriak sana sini.. sudahnya mak ngah HK ngan Mummy dia ni la jadi tarzan.. adoi la....


Ni la buah Hati Mummy.. sayangggggggggg diaaa!!!

1 comment:

Nana said...

wow cantiknye baju pantin lain dari lain

Makeup Services:
Bridal/Wedding, Engagement, Photoshoot, Event/Dinner, Day/Night, Personal - Advance Makeup